Audiokniha od Dale Carnegieho
Kniha "Jak získávat přátele a působit na lidi" se dodnes těší obrovskému úspěchu a stala se jednou z nejlépe prodávaných knih všech dob. Po vydání byla okamžitě byla přeložena do několika světových jazyků a po celém světě se prodaly miliony kopií. Jeho knihami se inspirovali jak obyčejní lidé, tak i velcí myslitelé a Carnegieho nástupci následujících let. Jejich společnou myšlenkou je, že se díky sebevzdělávání a osobnímu rozvoji můžete stát lepším člověkem. V čechách po té vyšla také v audio podobě.
„Mnoho důležitých věcí na světě bylo dokončeno lidmi, kteří ve svém úsilí pokračovali i když to vypadalo, že nemají žádnou naději,“
„Dělejte to, z čeho máte strach. A dělejte to opakovaně. To je nejrychlejší a nejjistějších způsob, jak strach porazit.“
„Většina z nás má mnohem víc odvahy než je množství, o kterém sníme“ a „Pokud budete věřit, že uspějete, pak se vám to podaří“.
„Nikdy nedosáhnete opravdového úspěchu, pokud nebudete mít rád to, co děláte,“
„Většina z nás má mnohem víc odvahy než je množství, o kterém sníme“ a „Pokud budete věřit, že uspějete, pak se vám to podaří“.
„Tajemství ovlivňování lidí nespočívá v tom, jak jste dobrý vypravěč, ale více v tom, jaký jste dobrý posluchač"
„Trápily mě problémy, že nemám ani na boty, dokud jsem nepotkal toho, co šel i bez nohou"
„Nesnažme se nikdy vyrovnat účty se svými nepřáteli, protože když to uděláme, ublížíme vždy víc sami sobě než jim. Udělejme to jako generál Eisenhower: nikdy neztrácejme ani minutu přemýšlením o lidech, které nemáme rádi".
„Pamatujte, že když vás zezadu kopou, jste vpředu".
„To co děláme ve srovnání s tím, co bychom mohli udělat, je tak nicotné, jako bychom chtěli srovnávat vlny na hladině oceánu s jeho nezměrnou hloubkou".
„Jediný způsob, jak vytěžit z hádky maximum, je se jí vyhnout".
Magazín Success: Nejlepší knihy pro váš úspěch
Návod k maximálnímu užitku ze čtení knih
Dale Carnegie: Úspěšný průkopník osobního rozvoje
Dale Carnegie: Jak být efektivní v sociální interakci, I.díl
Dale Carnegie: Jak být efektivní v sociální interakci, II.díl